Pobles, finestres i una cadireta de perruquer (Menorca)

Al carrer Josep Maria Quadrado de Ciutadella, conegut per Ses Voltes, a mà esquerra venint de la plaça de la Catedral, hi ha una petita perruqueria a una cantonada. Tota la perruqueria és una mena d’aparador, Dins i en primer pla hi ha una cadireta molt especial per retallar els cabells als infants. Passejant per l’esmentat carrer, gairebé incontroladament, els meus ulls es val clavar tot de cop en la cadireta. Vaig entrar a la perruqueria i li vaig dir al perruquer:

—Bona tarda, què podria fer-li una foto a aquest cavallet-cadireta tan maco?

—De ben segur— em va contestar, i tot seguit afegí: —Però en tindrà que pagar un euro.

Sense pensar-ho dues vegades, vaig tirar mà a la butxaca, obrí el moneder i prenent un euro li vaig dir: —Tingui!

El perruquer sorprès per la meua ràpida reacció digué: —Que fa, home, si era una broma!

Tots dos va riure una estona, ens vam presentar, vaig fer-li al cavallet un parell de fotos i en acomiadar-me li digué: —Moltes gràcies, bona tarda i fins aviat. Ah! —capgirant-me— si algun dia pensés vendre el cavallet, espero m’ho faci saber.

Hi tornaria a Menorca només per comprar el cavallet de la perruqueria de Ses Voltes.

A sota podeu gaudir d’una fotografia del cavallet que tant em va agradar.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deixa un comentari

