Ultrapassades les 50.000 visites

Aquesta nit passada, “Lo finestró del Gràcia”, el meu bloc, el vostre bloc, ha superat  les 50.000 visites. No esperava veure aquest guarisme al comptador d’aqueixes quan vaig obrir-lo, ni, quan va començar l’any 2011, que seria el mes de maig quan s’hi atenyeria .

Moltes gràcies a tots pel seguiment, el qual m’encoratja a continuar-hi penjant i penjant posts que puguin interessar a quantes més persones millor. Si vosaltres no us canseu, jo, per ara, tampoc.


5 Respostes

  1. […] Ultrapassades les 50.000 visites Posted on 5 abril, 2011 by graciaz […]

  2. Feliçitats,llocs com el teu es la millor difusio.
    Estas a la zona del Matarranya, terra dels meus avanpasats, lloc on les meves estades son les mes creatives dels ultims temps, estic inmersa amb un projecta pintoric inspirat amb la terra, els arbres, la poesia.Quant el deixo de canto toca el manuscrit sobre la guerra civil.
    Andevant i si puc ajudar amb algo de difusio per la zona del Garraf ho fare dintre de les meves posivilitats.
    Salutacions
    Francesca Calaf

    • Moltes gràcies per seguir lo meu finestró, que, com dic al post, és també el vostre. Des de la llengua com a base és tant heterodoxe com jo mateix.

  3. Hola!
    Lo primer de tot es donar-te les gràcies per apropar-me el teu finestró, es un plaer assomar-me i poder gaudir dels teus articles, per lo variats i ben pensats.
    Des-de la meva humil aportació, deixam que et diga que lo finestró es una mena de “glopet d’aigua fresca”.
    Enhorabona per les teves 50.000 visites i t’asseguro que col·laboraré per a que arribis a les 100.000, prompte.
    Disculpa el meu mal català, però com done a entendre l’Artur, mes val mal que mai.

    Records

    • Gràcies pels teus qualificatius del finestró. Tant de bo que us pugués oferir aigua fresca molts matins. Fins aviat!

Deixa un comentari